As barcas en o mar

Vi eu, mia madr', andar
 as barcas eno mar,
      e moiro-me d'amor.
 
 Foi eu, madre, veer
 as barcas eno ler,
      e moiro-me d'amor.
 
 As barcas eno mar
 e foi-las aguardar,
      e moiro-me d'amor.
 
 As barcas eno ler
 e foi-las atender,
      e moiro-me d'amor.
 
 E foi-las aguardar
 e non o pud'achar,
      e moiro-me d'amor.
 
 E foi-las atender
 e non o pudi veer,
      e moiro-me d'amor.
 
 E non o achei i,
 o que por meu mal vi,
      e moiro-me d'amor.

Nuno Fernandes Torneol
Cancioneiro da Vaticana 246
Deixar unha resposta

